fredag 7. desember 2012

Downton Abbey

Hvem skulle tro at å endelig finne soundtracket til denne fantastiske serien på Spotify kunne sette fart på oppgaveskrivinga? Putta dem inn (for det var flere. Lykke!) i spillelista jeg laga for å kunne drømme meg inn i fortida på tyngre dager:

sountracks from far away times

Tenkte å benytte jula til å sy om en gammel LBD jeg har hengende i skapet. Har planer om å bli litt av en syerske nemlig. Neste uke skal brukes i hobbybutikker, Fretex og andre thrift/vintage shops her i Bergen. Jeg ser for meg - perler, nål og tråd, en stoffbit, hvit underkjole. Videre - hårgelé, kam, vått hår, hårspenner, bølger og krøller.





















Fra drøm til virkelighet: tilbake til den arabiske våren og kontraktteorier.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar